شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای حوادث و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای حوادث و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

کشتار فلسطینیان توسط رژیم دشمن و سفاک صهیونیستی در این ایام، امتداد ۷۰ ساله منطق پوچ غرب است که نشان از روند تاریخی سقوط اسرائیلِ غاصب دارد. اقدامات سخیف برخی از کشورهای ضعیف عربی در راستای عادی سازی روابط با این رژیم منحوس، منجر به افزایش گستاخی و جسارت صهیونیست‌ها شده و حاکمان این کشورها باید بدانند، شریک خون های پاک ریخته شده هستند. 

تحول در آرایش قدرت های جهانی و تغییر موازنه به نفع دنیای اسلام به دلیل قابلیت های جمعیتی، موقعیت‌های ممتاز ژئوپلیتیک، منابع سرزمینی و فرصت‌های اقتصادی و تجاری و بازارهای بزرگ مقیاس، آغاز شده است و اراده قدرتمند مسلمانان حول محور راهبردی و وحدت بخش فلسطین، آینده درخشان جهان اسلام را نوید می دهد و زمینه هم افزایی و مشارکت در سایر عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم می کند. هراس از این قدرت نوظهور و پردامنه، پیشران سیاست‌های شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه و جهان اسلام است.

رهبر معظم انقلاب، فلسطین را مسئله مشترک جهان اسلام و عامل همدلی خواندند و تداوم مقاومت و حمایت مسلمانان و دولت های اسلامی را دو عامل تعیین کننده آینده دانستند و بر ایفای نقش گروه ها و نخبگان و جریان‌های سیاسی و اجتماعی تاکید کردند. 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به فراخوان رهبری، بعنوان یک جریان سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی، کشتار اخیر مسجد الاقصی را محکوم می کند و با تاکید بر چشم انداز روشن و مبارک فلسطین، همه مسلمانان و دولت های اسلامی را برای ایجاد ائتلاف راهبردی جهان اسلام جهت حل و فصل مسئله فلسطین، به وحدت دعوت می کند.

نظرات