رئیسی: جنایت ناجوانمردانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس‌جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با این‌گونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

متن بیانیه رئیس جمهور به‌شرح زیر است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

بار دیگر در جنایتی تروریستی و با نقض فاحش مقررات بین‌المللی، دستان پلید رژیم غاصب صهیونیستی به خون چند تن از سرداران و افسران کشورمان آغشته شد.

اقدام تجاوزکارانه و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، موجب به شهادت رسیدن سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و 5 تن از همراهان آنان شد. این سرداران مجاهد که از فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دلیر دوران دفاع مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در حراست از ارزش‌های بلند اسلامی و انسانی در سوریه حضور داشتند و سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوستند.

اینجانب با محکومیت این تهاجم غیرانسانی که نقض آشکار مقررات بین‌المللی است، شهادت این فرزندان رشید میهن اسلامی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، هم‌رزمان آن شهیدان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به‌ویژه خانواده‌های محترم آنان تسلیت می‌گویم و در این ایام پرفیض از پیشگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار(ع) را مسئلت دارم.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست و ناکامی مکرر در برابر ایمان و اراده مجاهدان جبهه مقاومت، در تقلا برای نجات خود، ترورهای کور را در دستور کار قرار داده است، اما باید بداند با این‌گونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظرات